Top

DUBAJUS PIGIAU. Part 1

Skrydis virš Dubajaus

Mielieji, nesu iš tų avantiūrisčių, sugebančių vos su 100 eurų kišenėje pagyventi Dubajuje ir dar suvenyrą parvežti. Elementarūs patogumai ir įdomus laiko praleidimas yra man per daug svarbūs. Bet ir neturiu tokių pinigų, kad galėčiau švaistytis jais į visas puses ir neskaičiuoti. Todėl šis pranešimas bus apie adekvatų, pakankamai biudžetinį poilsį tokioje valstybėje, neapsiribojant vien gulėjimu pliaže. Taigi, skrendam…

Mūsų kelionę į JAE atkapsčiau www.makalius.lt puslapyje ir tai buvo pirma kelionė, kurią įsigijome agentūroje (iki tol visas keliones planavome savarankiškai). O čia prašau, kelionės organizatorius Tez Tour’as viskuo pasirūpino. Small Planet lėktuvėlis mus saugiai ir tiesiogiai nuskraidino į abi puses, autobusai su palydovėmis nuvežė ir papasakojo ne tik apie visas galimas ekskursijas, kurios kainuos papildomai, bet ir apie šios šalies tradicijas ir taisykles, kurios kaip pridera musulmoniškoms valstybėms, yra labai griežtos- Negerk! Vietinių moterų nefotografuok! Nesispjaudyk ir nešiukšlink! Apsinuoginusi nevaikščiok! Ir dar daug ko nedaryk… Ir aš ne juokauju. Baudos labai didelės, o ir į kalėjimą pasodinti gali. Nepaisant šito, pats Dubajus yra pakankamai draugiškas turistams ir mažiau griežtas, bet aš už tai, kad norint sulaukti pagarbos sau, visų pirmą privalai gerbti kitą.

Dirhamai

Lėktuvų bilietai, pervežimai, apgyvendinimas ir maitinimas 2 kartus per dienąmums kainavo 1398 Eur (dabar tokią pačią kelionę galima surasti kur kas pigiau). Labai didelis pliusas, kad užsakę šią kelionę, pirmas įnašas sudarė vos 10 proc., o likusią sumą galėjome mokėti patogiomis mums dalimis.  Dirhamus, kurie santykiu  prie euro labai panašūs į litus, pirkau čia, Lietuvoje. Jeigu dirhamus pirksite JAE, galite šiek tiek sutaupyti pirkdami mieste, o ne oro uoste.

Vaizdas iš sporto salės

Mūsų viešbutis- 4* Ramada Hotel & Suites Ajman, buvo tikrai labai geras. Ne geriausiais, bet ir blogu jo nepavadinčiau. Kambarys didelis, su virtuve ir balkonu, tvarkomas kiekvieną dieną. Viešbutyje yra puiki sporto salė, baseinas, o taip pat, kas yra labai svarbu, nuosavas pliažas su nemokamais gultais ir rankšluosčiais. Labai skanus maistas, draugiškas personalas ir autobusiukas, kelis kartus vežantis prie jūros ar į Dubajų, o vakare parvežantis namo. Bet štai kur “podvohas”,

viešbutis yra įsikūręs ne pačiame Dubajuje, o kaimyniniame emyrate, kuris vadinosi Ajman ir yra nutolęs 30 km nuo pačio veiksmo. Ir priešingai nei Dubajus, Ajmanas tviska ne auksu, o šiukšlėmis ir emigrantais, gyvenančiais lūšnynuose. Ir apskritai gyvenimas ten labai skurdus liūdnas ir nėra ten ką žiūrėti.

Viešbučio kiemelis

Važiuodama, aš daugiau mažiau žinojau kas mūsų laukia ir kur mes gyvensime, o ir kas yra tie 30 km… Ogi daug! Įsivaizduokite kaip jūs iš Vilniaus, tarkim į Lentvarį (kas visiškai netoli), važiuojate pusantros valandos, o kartais ir dvi, ne piko metu ir vis tiek, bet kada, papuolate į kamščius… . Galiu drąsiai teigti, kad būtent šis važinėjimasis laiko prasme suvalgė visą tą dieną, kurią galėjome praleisti Abu Dabio mieste. Kaip jūs jau supratote, Abu Dabyje nes nepabūvojome. Nespėjome. O verta!
Pasiemę automobilį, laiko per daug nesutaupysite, tačiau būsite labiau savarankiški ir nepriklausomi nuo autobusiuko tvarkarasčio. Naujų ar mažai naudotų automobilių nuomos kainos prasideda nuo 20 Eur parai, o degalų kaina vos 0,30 ct už litrą.

Kelionė automobiliu į Dubajų

Žinote, atostogaujant laikas yra per daug brangus, kad leistume jį kamščiuose, todėl važiuojant sekantį kartą, ieškosiu viešbučio pačiame Dubajuje. O ir apskritai 8 dienų mums buvo per mažai. PART 2 jau greitai, o kolkas neįtikėtino grožio klipas apie neįtikėtiną Dubajaus miestą