Top

“Kaip man suorganizavo idealų mergvakarį” arba “Mergvakaris Kijeve”

Ehhh, mergvakaris! Kokia nuostabi proga suburti drauges ir pasibūti visoms kartu. Mergaitiškai išlydėti nuotaką į šeimyninį gyvenimą ir  tiesiog gerai visoms praleisti laiką. Būtent taip aš įsivaizdavau savo mergvakarį ir būtent tokiu jis ir tapo. Iki paskutinio liepos savaitgalio apie mergvakarius aš galėdavau pasakoti tik iš tos pusės, kur derinamos užduotys nuotakai, biudžetai, programa ir pan. Kitaip tariant iš organizacinės pusės.  Esu dalyvavusi dešimtyje mergvakarių, tačiau tik dabar, būdama nuotakos kailyje bei pabuvojusi ir kitoje barikados pusėje, nusprendžiau pasidalinti savo įžvalgomis bei patarimais.

Teisinga idėja – pusė darbo (patarimas nuotakos draugėms)

mergvakarisO teisingiausia idėja mergvakariui yra suorganizuoti tai, kas patiktų nuotakai. Prisidedant prie organizavimo proceso, visada stengdavausi kuo geriau įsiklausyti į draugės norus ir paisyti juos net tada, kada man tas atrodydavo “nekažką”. Pripažinkime, jog visos esame labai skirtingos, su savo idealaus mergvakario vizijoms, tačiau tai nereiškia, kad ta vizija galioja ir draugės atžvilgiu.  Todėl  vadovavausi vienintele taisykle- jeigu laiminga mano draugė, laiminga ir aš.   O tam, kad ji būtų laiminga, aš padarysiu tai, ko ji norėtų.  Jeigu nebuvau tikra dėl idėjos, sudarydavau kelių klausimėlių anketą ir paprašydavau nuotakos papasakoti, kaip ji įsivaizduoja savo idealiausią mergvakarį.

Per savo mergvakarį aš labai norėjau kur nors išvykti iš Lietuvos bent savaitgaliui ir kad mūsų kelionė taptų ne tik švente man, bet leistų atitrūkti ir pailsėti nuo kasdienybės ir mano draugėms . Be abejo sprendimas išvažiuoti svetur galėjo būti priimtas tik drauge, ar bent jau daugumos balsu, todėl šią idėją aptarėme kartu. Išrinkome daugumai geriausią datą ir kelionės kryptį. Ją tapo Kijevas, Ukraina. Kodėl Kijevas? Visų pirma tai yra neįtikėtino grožio ir didingumo miestas, kuriame aš ir dauguma mano draugių nesame buvusios, todėl idėja apsilankyti dar nematytame mieste labai viliojo. Kitas momentas – tai kainos. Po karo šalies ekonominė situacija labai pablogėjo, tuo pačiu paveikė kainas, ir jos vis dar atrodo mažos mums. Kaip bebūtų graudu dėl visos šitos situacijos, keliauti į Ukrainą kainų atžvilgiu yra labai palanku.

Kiek man kainavo mergvakaris (patarimas nuotakai)

Organizuojant absoliučiai visus mergvakarius piniginis klausimas sukeldavo labai daug diskusijų. Vienas dalykas norėti suorganizuoti kuo fainesnį mergvakarį, ir visai kitas dalykas neturėti galimybių to padaryti.  Mūsų galimybės visų labai skirtingos, todėl prieiti susitarimą kartais būdavo sunku. Todėl jau seniai daviau sau žodį,  jog kai bus organizuojamas mano mergvakaris, dalį išlaidų aš arba padengsiu pati, arba tiesiog pervesiu pinigų sumą į mergvakario biudžetą. Aš taip ir padariau. Žinodama, kad mes važiuosime į užsienį aš pasakiau, kad apgyvendinimu pasirūpinsiu pati ( viešbučio išlaidos pilnai padengiau aš  ), taip pat pati sau apmokėjau lėktuvo bilietą ir taip pat pažadėjau, jog pati pasirūpinsiu savo įvaizdžiu ( suknelė ir makiažas ), tačiau makiažą man suorganizavo merginos.

Skridome su Ukrainos avialinijomis , o už bilietą Kaunas -Kijevas- Kaunas kiekviena sumokėjome po  75,85 Eur, https://www.flyuia.com/eng/international.html

Keturių žvaigždučių viešbutyje “Ukraina”, už 3 numerius sumokėjau – 165,08 Eur. Likome be galo patenkintos šiuo viešbučiu. Gyvenome pačiame miesto centre, priešais Maidano aikštę, pusryčiai buvo fantastiški, aptarnavimas ir visa kita irgi. http://www.ukraine-hotel.kiev.ua

Kiek mano mergvakariui išleido merginos aš nežinau (numanau, kad iki 200 Eur), tačiau laiką praleidome taip gerai ir tūriningai, kad patenkintos kelione liko ir jos.

Mergvakario planas Kijeve

Mūsų nuotykiai prasidėjo nuo to, kad skrydis vėlavo mažiausiai viena valanda, todėl į Kijevą mes atvykome gerokai vėliau nei planavome, tačiau tai jokiu būdu nesugadino nuotaikos. Įvažiavus į numerius pas mane atėjo vizažistė, kuri padarė man makiažą, o Natalija sutvarkė man plaukus. Kai ir minėjau anksčiau, suknele pasirūpinau pati. Ją įsigijau “Female” boutique, o jos kaina buvo 165 Eur. Taip, mergvakario suknelei tai yra tikrai daug, bet pasakysiu atvirai, na neradau aš nieko, kas kainuotų pigiau ir patiktų man taip stipriai, kaip ši suknelė. Ji yra neįtikėtino grožio ir aš likau be galo patenkinta tuo, kaip atrodžiau.  Mano įvaizdį užbaigė ukrainietiškų motyvų vainikas, kurį man įteikė merginos. O jos pačios pasipuošė vainikėliais iš dirbtinių uogyčių.

Merginos puikai žinojo, jog esu iš tų žmonių, kurie atvykę į šalį norės kuo artimiau susipažinti su šios šalies kultūra ir virtuve.  Todėl nuvedė mane į “Ostannya Barykada” restoraną.  Tai yra labai novatoriškas šiuolaikinis ir prabangus restoranas, suskirstytas į tris skirtingas zonas, kiekviena iš kurių atspindi trijų Ukrainoje vykusių revoliucijų nuotaikas ir pasakojanti apie to meto įvykius . Pagal geriausias tradicijas restorane teikiami tik ukrainietiškos virtuvės patiekalai, kurių paruošimui naudojami tik Ukrainoje užauginti produktai (  net austrės ). Apsilankyti šioje vietoje yra tiesiog būtina! Ši vieta nepaliks abejingų. Už trijų patiekalų vakarienę su gėrimais ir vynu šešiems asmenims mes sumokėjome iki 100 Eurų.

mergvakaris

Sekančia mūsų stotele tapo rytietiškos virtuvės restoranas “Eshak”, kuriame galima paskanauti kaip ir rytietiškų, taip ir europietiškų patiekalų, užsisakyti kaljaną ir grožėtis pilvo šokiais. Restorane yra taip gerai išlaikytas atitinkamas stilius ir prabanga, kad kiekvieną iš mūsų, nors ir  trumpam, tačiau pasijuto tarsi kokiam nors Maroke.

Visur keliavome su taksi, kuris Kijeve yra labai pigus. Aš labai norėjau padaryti merginoms siurprizą ir užsisakyti limuziną iš oro uosto į viešbutį, tačiau kaina augo su kiekvienu mano nauju sakiniu. O pasibaigė viskas ties tuo, kad jie atsisakė važiuoti be išankstinio apmokėjimo. O sąskaitos numeris buvo visiškai neaiškus ir aš deja nesuradau būdo, kaip tą pavedimą atlikti.

Kijeve yra labai daug naktinių klubų, be galo prabangių , tačiau gėrimų kainos yra vos trupučiu mažesnės nei pas mus. Gerti klubuose nebus labai pigu, bet apsilankyti bent keliuose tikrai verta.

Apie įspūdžius trumpai

Kijevas – miestas į kurį sugrįšiu, gal net šią vasarą. Didingas, dabar jau kvėpuojantis laisve ir gyvenimu. Norintis lygiuotis į Europą,  tačiau architektūra vis dar gyliai įklimpęs į Sovietus. Tačiau ne kiekvienas pastebės, jog žaizdos vis dar kraujuoja… skylės sienose nuo kulkų, žmonių nacionalistinė nuotaika dar ilgai primins apie visą tą siaubą, kurį Kijevui ir žmonėms teko išgyventi prieš kelis metus.

Ar aš galėčiau tikėtis kažko geresnio? Ne. Mano akimis tai buvo dvi nuostabios dienos, leidusios visoms iš mūsų ištrūkti iš rutinos ir puikiai bei tūriningai praleisti laiką. Tai buvo idealiausias mergvakaris!

Latest comments

• Emilė 2020-06-30, 13:35 Atsakyti

ogo kaip nuostabu! puikios rekomendacijos :))
    Mes kiek kukliau organizavom, pasirinkom pramogų ir idėjų čia – https://www.geradovana.lt/mergvakario-dovanos ir papromagovaom dieną, šuolis guma, kartingai, vėliau masažas ir nakvynė merginų 🙂 Buvo taip pat labai smagu 🙂